خبرهای داغ:
نشست برنامه ریزی و توانمندسازی گروه های جهادی جهت اجرای رزمایش احسان و تعاون در بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۳۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست توانمندسازی گروه های جهادی جهت اجرای بهتر مرحله دوم کمک های مومنانه با نام رزمایش احسان و تعاون با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادران شهید کاظمی ، شهید محمدزاده ، شهید رجایی ، سید الشهداء ، عمار و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهران آسیه ، سمیه ، حضرت زینب (س) ، حضرت خدیجه(س) و حضرت معصومه (س) در نمازخانه ساختمان فجر سپاه بجنورد برگزار شد.

در این نشست به نقش و جایگاه گروهای جهادی محله محور در منطقه جغرافیایی پایگاه های مقاومت بسیج اشاره و تاکید شد هدایت گروهای جهادی با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج می باشد.

برنامه ریزی و هم اندیشی دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به نام رزمایش تعاون و احسان جهت توزیع صحیح بسته های مواد غذایی به نیازمندان واقعی و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا و برگزاری نشست هم عهدی به مناسبت سالروز دیدار گروهای جهادی با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دیگر مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

پیش از این نیز این نشست با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادران  مالک اشتر ، انصار و حوزه های مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) و حضرت مریم(س) برگزار شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها