فرمانده سپاه مراغه:

توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در گام نخست کمک مومنانه مراغه

فرمانده سپاه مراغه گفت: در گام نخست رزمایش کمک مؤمنانه که از نیمه شعبان در مراغه آغاز شد و تا کنون ادامه داشته است، بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به دست خانواده‌های نیازمند شهرستان رسید.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۳۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جلسه گروه های جهادی با امام جمعه مراغه با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی از ایثار، نوع‌دوستی، همدلی و اتحاد میان مردم و نهادهای مختلف شهرستان بود، افزود: مردم این شهرستان بارها در مواقع بحرانی همدلی خود را به نمایش گذاشتند و در اجرای رزمایش کمک مومنانه نیز پر قدرت تر از قبل بار دیگر این روحیه خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه قسمت ۱۰ روزه در هفته‌های آینده برگزار می‌شود، افزود: دهه نخست مربوط به دهه ولایت از روز عید قربان تا روز عید غدیر است؛ دهه دوم ۱۰ روز ابتدایی ماه محرم است و دهه سوم ۱۰ روز پایانی ماه صفر خواهد بود و انتظار می رود تمامی آحاد مردم در این مرحله به یاری مردم نیازمند بیایند و بیشتر و بهتر از مرحله اول بتوانیم کمک حال مردم مستضعف باشیم.

رشیدی خاطرشان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تلاش داریم لیست افراد نیازمند به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا بسته های معیشتی به نحو شایسته توزیع شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها