خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بجنورد با بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی (خواهران) و حضرت علی اکبر (برادران) در مسجد صاحب الزمان ویلاشهر بجنورد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی راد " فرمانده سپاه بجنورد" در این دیدار دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) را به بسیجیان تبریک و گفت : از اعیاد بزرگ و مهم مسلمانان عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم است که باید این دو عید را گرامی داشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود عید سعید غدیرخم را از سالهای قبل با عظمت و پرشکوه تر برگزار نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه به نقش و جایگاه پایگاه های مقاومت بسیج در محله تاکید کرد و افزود: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج برای ارتقاء محله و رسیدن به یک محله انقلابی و پویا سعی و تلاش نموده و آسیب ها و تهدیدات منطقه جغرافیایی خود را شناسایی و بر رفع و کمک کردن این مشکلات تلاش مضاعف انجام دهند.

وی بیان داشت: تقویت ارزش های انقلابی و اسلامی در محله باعث شکل گیری جامعه اسلامی شده و این مهم با تبلیغ ، ترویج و تبیین سبک زندگی دینی - اسلامی محقق خواهد شد.

در پایان فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) و ریحانه النبی محله ویلاشهر بجنورد گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سال جاری و کمک های مومنانه در محله را تشریح نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها