خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به همکاری و همدلی مردم در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، گفت: از مردم شریف وخیر در خواست داریم تا به میدان بیایند و با واریز کمک های خود به حساب قرارگاه مواسات شهرستان، بار دیگر دستگیر مستضعفان و نیز آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا باشند.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۵۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سعید وطن دوست ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با استمرار کمک های مومنانه در سطح کشور، گفت: هفته گذشته جلسه ای تحت عنوان نهضت همدلی و احسان با حضور دستگاه های مختلف از جمله فرمانداری، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان (ره) در دفتر امام جمعه مرکز شهرستان برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه امام جمعه مرکز شهرستان ریاست قرارگاه مواسات در مرحله دوم را عهده دار است، ادامه داد: در این جلسه که اولین جلسه قرارگاه مواسات شهرستان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بود، نقاط ضعف و قوت مرحله اول رزمایش مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.


‌وطن دوست با اشاره به اختصاص بازه های زمانی سه گانه برای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان، اظهار کرد: قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر بازه های اجرای این مرحله از رزمایش کمک مومنانه خواهد بود.


وی با بیان اینکه در این مرحله بنا است تقسیم کاری صورت بگیرد و همه دستگاه ها همکاری داشته باشند، گفت: در هر مرحله از توزیع بسته ها قرار شد سپاه، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بصورت مشترک و تعاملی کار تهیه و آماده سازی اقلام موجود در بسته ها را بر عهده بگیرند و توزیع بسته ها نیز توسط نیروهای بسیجی، دهیاری ها و با محوریت ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان صورت بگیرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به همکاری و همدلی مردم در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: از مردم شریف وخیر شهرستان در خواست داریم تا مانند مرحله قبل به میدان بیایند و با واریز کمک های خود به حساب قرارگاه مواسات شهرستان، بار دیگر دستگیر مستضعفان و نیز آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا باشند.


وی با بیان اینکه در هفته جاری مرحله اول توزیع بسته ها در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت، گفت: به محض اینکه اقلام مورد نظر به دست قرارگاه مواسات برسد، کار بسته بندی و توزیع بسته ها در همین هفته انجام خواهد شد.


وطن دوست در پایان گفت: پیشبینی می شود حدود ۳۰۰ بسته معیشتی در این مرحله در سطح شهرستان توزیع شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها