خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز صدور پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به گروه های جهادی ، معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی دیدار شماری از اعضای گروه‌های جهادی جوان و مسئولین بسیج سازندگی  با رهبر انقلاب در 10 مرداد 1398، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 9 نکته را به گروه های جهادی متذکر شدند و فرمودند ، کارتان با ارزش است؛ سپاس امثال من حقّ آن را ادا نمی کند؛ سپاس خدا نصیبتان باد.

رهبر انقلاب در بند چهارم این نکات می فرمایند ، شعار «خدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت» را همگانی کنید. منظومه‌ی معرفتی اسلام در این‌باره را که مشتمل بر صد‌ها درس از لزوم انفاق و لزوم تعاون در بِرّ و تقوا و لزوم نفع رساندن به مردم و لزوم قیام به قسط و امثال این‌ها است، در برابر میلیون‌ها جوان کشور بگذارید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان بجنورد به همراه گروهای جهادی به همین مناسبت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار نموده و رهنودهای امام جمعه شهرستان بجنورد را توشه راه خود قرار داده تا در مرحله دوم کمک مومنانه به نام رزمایش احسان و تعاون با قدرت و توان بالا به کمک نیازمندان و آسیب دیدگاه از شیوع ویروس کرونا بشتابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها