توسط بسیج سازندگی اردکان:

مرمت و بهسازی استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای هفتادر عقدا

با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد، استخر ذخیره آب کشاورزی بهسازی شده توسط بسیج سازندگی ناحیه اردکان در روستای هفتادر عقدا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۶۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری به جهادگران و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر عرصه سلامت استان یزد شهید محمود شمس الدینی، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد، بخشدار عقدا، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه ثارالله، مسئول بسیج سازندگی اردکان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای هفتادر، استخر ذخیره آب کشاورزی کشتخوان اله آباد روستای هفتادر که به همت توسط بسیج سازندگی ناحیه اردکان مرمت و بهسازی شده بود، به بهره برداری رسید.
گفتنی است که برای اجرای این طرح، مبلغ ۳۵۴ میلیون ریال هزینه شده است که با مشارکت سپاه اردکان، بخشداری عقدا، دهیاری هفتادر، شرکت تعاونی دهیاری‌ها و خودیاری اهالی روستا و کشاورزان تأمین شده است.
لازم به ذکر است که مرمت و بهسازی این استخر ذخیره آب کشاورزی به منظور استفاده بهینه از منابع آبی موجود و جلوگیری از هدر رفتن آب در جهت کمک به توسعه کشاورزی منطقه صورت گرفته است.
ارسال نظرات