سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام :

مشارکت فراگیر مردم دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردمی به صورت فراگیر همواره در دستور کار این شورا قرار داشته است، گفت: لحظه‌شناسی و مردمی بودن شورای هماهنگی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۷۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "علی چراغی‌پور" به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس این نهاد، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با فرمان حضرت امام راحل تاسیس شد که نقش مهمی در راستای تبلیغ و ترویج برنامه‌ها و فعالیت‌های انقلاب اسلامی و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی و نهادهای مختلف داشته است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی ما انقلابی مردمی است و تاز مانی که مردم در صحنه هستند و از نظام و انقلاب اسلامی پشیتبانی می‌کنند این انقلاب زنده و پویا به راه خود ادامه خواهد داد.

وی فلسفه وجودی شورا را مبتنی بر هماهنگی نهادهای تبلیغی، ارتباطی، رسانه‌ای، انتشاراتی و فرهنگی دانست و گفت: مشارکت مردمی به صورت فراگیر همواره در دستور کار این شورا قرار داشته و مردم از اقشار مختلف در صحنه‌های دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن و نیز محکوم کردن توطئه دشمنان حضوری گسترده داشته‌اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نقش شورای هماهنگی را در ایجاد همدلی، وحدت، نشاط و امیدآفرینی و تحکیم پایه نظام و انقلاب اسلامی حائز اهمیت برشمرد و افزود: این شورا وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیست و نخواهد بود، لحظه‌شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و انقلابی از دیگر شاخص‌های این شوراست.

چراغی‌پور با بیان اینکه مردمی بودن شورای هماهنگی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد انقلابی است، یادآور شد: همه فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محوریت مردم برگزار می‌شود، حرکت موثر و انقلابی و حمایت همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، عمل بر اساس شناخت به موقع و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی از جمله موضوعات و اهدافی است که در این شورا دنبال می‌شود.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: استان ایلام از استان‌های پیشرو در برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح کشور است و این برنامه‌ها همواره در ۳۵ نقطه از استان که از مراکز پرجمعیت به شمار می‌روند با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار