خبرهای داغ:

کشف کلای قاچاق در مرزهای کرمانشاه

سردار الهی فرمانده هنگ مرزی استان کرمانشاه از کشف پدیده شوم قاچاق حدود 8 میلیارد و260 میلیون کلای کشف شده قاچاق در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۱۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

سرداریحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ازکرمانشاه: اظهار داشت: فرزندان ایران اسلامی در فرماندهی مرزبانی این استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های صادره از سلسله مراتب فرماندهی در خصوص حراست از مرزهای میهن عزیزمان و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق اقدامات بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی ادامه داد: با عنایت به اقدامات کنترلی مؤثر در نوار مرز و انجام طرح‌های مختلف برای مقابله جدی با ورود و خروج انواع کالای قاچاق در این مدت توانستند؛ ۹ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ، یک دستگاه یخچال صندوقی، یک‌هزار و ۶۰۰ عدد صفحه کلاج خودرو، ۹۳۲ ثوب البسه، ۹۵۰ عدد پوشک بچه، ۴۷۱ ماسک و ۲۶ هزار عدد دستکش لاتکس را در نقطه صفر مرزی از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه همچنین در همین راستا مرزداران هنگ‌های مرزی پاوه و ثلاث باباجانی در پی عملیاتی توانستند با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و گشت و کمین‌های هدفمند موفق به مهار و توقیف هشت رأس دواب، یک رأس گاو، ۷۸ رأس گوسفند و دستگیری یک نفر متهم شدند.

وی گفت: با تلاش های شبانه روزی مرزداران کشور عزیزمان، در انجام وظایف مرزداری و مرزبانی از جانمان هم مضایقه نمی‌کنیم و تا مرزداران کشور به‌عنوان مدافعان وطن در مرزها حضور دارند جایی برای اقدامات قانون گریزانه وجود ندارد.

الهی افزود: هر نوع قاچاق به داخل یا خارج از مرزهای کشور، موجب تزلزل پشتوانه و سرمایه‌های ملی می‌شود و مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درایت و اقتدار همواره برخوردی قاطع با قاچاقچیان داشته و با این پدیده شوم مبارزه می‌کنیم.

 

ارسال نظرات