رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان:
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با تبریک هفته خبرنگار گفت: رسانه‌های فعال استان همدان، این استان را به یکی از استان‌های مطرح در کشور مطرح کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۲۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

استان همدان یکی از استان‌های مطرح در کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید ملکیان در دیدار خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید صارمی و مرحوم مهدی کاشی اظهار داشت: زنده یاد مهدی کاشی یکی از کسانی بود که در رسانه‌ها و مطبوعات استان کارهای بزرگی انجام داد و از تاثیرگذاران حوزه مطبوعات و رسانه استان بود.

وی با تبریک هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران مدعی هستند اما ادعایی ندارند، مطالبه‌گر هستند اما مطالبه آنان برای حقوق مردم است، چشم جامعه هستند اما کسی آنها را نمی‌بیند، دغدغه‌مند هستند اما دغدغه مشکلات مردم را دارند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه استان همدان دارای ۳ روزنامه قوی، دو نشریه روزنامه، چند هفته نامه، چندین دوهفته نامه است و سایت و پایگاه‌های خبری به صورت فعالانه فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این رسانه‌ها استان همدان را به یکی از استان‌های مطرح در کشور مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران که در سال گذشته در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته‌اند قدردانی شود، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در بحث اطلاع‌رسانی کرونا حضور بسیاری فعالی داشته‌اند و در حد ملی از استان همدان تشکرهایی انجام شده است.

ملکیان با بیان اینکه امسال به دلیل بحث کرونا نتوانستیم برنامه‌های برنامه‌ریزی شده را اجرا کنیم، گفت: امسال به چند برنامه محدود اکتفا کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات