معاون استاندار خبر داد:

توزیع 100 هزار بسته معیشتی در پویش دوم کمک مومنانه در استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در پویش دوم رزمایش کمک مومنانه که در سه مرحله صورت می گیرد مقرر شده تا ۱۰۰هزار بسته در ۱۲شهرستان استان تقسیم شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۵۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به توزیع حدود ۲۰۰هزار بسته معیشتی در پویش اول کمک مومنانه در استان مرکزی، گفت: در پویش دوم نیز که در سه مرحله صورت می گیرد مقرر شده تا ۱۰۰هزار بسته در ۱۲شهرستان استان تقسیم شود.

وی سهمیه هر شهرستان را اعلام کرد و گفت: در پویش دوم مقرر شد در شهرستان های اراک ۳۷هزار بسته، ساوه ۱۸هزار بسته، شازند ۱۰هزار بسته، محلات ۷هزار بسته، زرندیه ۷هزار بسته، خمین ۵هزار بسته، دلیجان ۵هزار بسته، تفرش ۲هزار بسته، آشتیان ۲هزار بسته، کمیجان ۲هزار بسته، فراهان ۲هزار بسته و خنداب ۲هزار بسته توزیع شود که ارزش هر بسته حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰هزار تومان است و شامل اقلام ضروری معیشتی خانوارها می باشد.

اکرمی ادامه داد: در هر شهرستان ستادی برای این پویش تشکیل می شود که فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه آن شهرستان عضو این ستاد هستند و وظیفه تهیه و توزیع بسته ها را بر عهده دارند. همچنین در شهرستان اراک، یک نفر به نمایندگی از آیت الله دری نجف آبادی، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات عضو ستاد شهرستانی هستند. سپاه روح الله نیز ستاد اجرایی استان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به لزوم توزیع برنامه ریزی شده و متمرکز بسته های معیشتی در پویش دوم کمک مومنانه، گفت: در پویش اول ناهماهنگی هایی داشتیم که باعث عدم توزیع عادلانه بسته ها می شد ولی در این مرحله می بایست همه توزیع ها از طریق ستاد تعیین شده صورت بگیرد و کسانی که بسته معیشتی به آنان داده می شود در سیستمی ثبت شوند تا از توزیع چندباره کمک ها به یک خانواده جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات