خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پرچمدار احیای ایام انقلاب

حجت الاسلام شهسواری گفت: امروز پرچم دار مراسمات ما سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۸۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، به مناسبت به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی، صبح امروز سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، کشاورز مسوول بسیج رسانه استان، حسین بروجردی مسوول روابط عمومی، فرهنگی، هنری سپاه استان قزوین با حجت السلام شهسواری رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام شهسواری در این دیدار بیان کرد: امروز پرچم دار مراسمات ما سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی گفت: فعالیت جهادی امروز سپاه، همان فعالیت های دهه اول انقلاب است و امید دوباره به مردم داده شده است و این روزنه همان حرکت جهادی بسیجیان و سپاه است.

این مسوول اظهار کرد: فعالیت های سپاه در تمام عرصه ها جنبه اجتماعی داشته و با نیت قرب الی الله می باشد.

در ادامه سرهنگ برین معاون اجرایی ضمن تبریک روز شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ستاد هماهنگی شورای تبلیغات با بهره گیری از ظرفیت دستگاه ها و به ویژه ظرفیت مردمی فعالیت کرده است.

وی گفت: هر کجا که مردم پای کار بودند انقلاب اسلامی بیمه شده و امروز فعالیت سپاه در تمام عرصه ها با حضور مردم و در کنار مردم است‌.

معاون اجرایی سپاه استان اظهار کرد: امروز این امر مشهود است که حضور مردم برای حفظ انقلاب اسلامی و بیمه کردن آن امری بدیهی است و باید به مردم اهمیت داد و مردم برای دفاع از خباثت دشمنان باید با یک اعتبار قلبی پای کار بیایید و در این مسیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک دل گرمی برای حضور مردم است.

10101/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار