خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:

نعمت ولایت و امامت با غدیر بر مسلمانان ارزانی شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: واقعه غدیر از نظر عبادی و سیاسی تکمیل نعمت های الهی بود چراکه با آن ابلاغی از سوی پروردگار به پیامبر اکرم(ص) نازل شد که مهمترین رسالت ایشان لقب گرفت که با این ابلاغ نعمت ولایت و امامت بر مسلمانان ارزانی شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در جمع مدیران و فرماندهان بسیجی منطقه باغ معروف افزود: نباید در خصوص غدیر خم با نگاه یک رویداد تاریخی و منطقه مهم مکانی نگاه کرد چرا که غدیرخم پایه گذار یک مکتب و تفکری است که این مکتب ادامه راه نبوت و رسالت پیامبر اعظم(ص) در کالبد ولایت و امامت است.

وی تاکید کرد برای تبیین و اعتلای جایگاه غدیر اقدامات موثری را باید انجام داد تا غدیر خم بعنوان یک مکتب موجب وحدت بین تمامی مذاهب باشد.

حجت الاسلام رحمانی اضافه کرد: عید غدیرخم یکی از مهمترین و بزرگترین اعیاد ما به حساب می آید که این ویژگی را باید با برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی و اجتماعی و با الهام گرفتن از اقدامات اهل بیت(ع) در این روز بزرگ که در این روز سفره احسان و انفاق دایر می کردند این روز را گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها