خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:

رزمایش کمک مومنانه، تجلی انفاق در وجود ملت ایران است

فرمانده سپاه جلفا، رزمایش کمک مومنانه را اوج تجلی انفاق و بخشش در وجود ملت انقلابی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

 خلیل شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به گام دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در شهرستان مرزی جلفا با رمز مقدس لبیک یا مولا علی(ع) آگفت: این رزمایش در سه مرحله دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می شود.

وی افزود: این رزمایش جهادی در کنار صحنه‌های زیبایی از انفاق و بخشش که در دوران شیوع کرونا در کشور ما متجلی شد، از استوار بودن ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی حکایت دارد و همین ارزش‌های والایی است که جامعه ما را از دیگر جوامع جدا می‌کند و موجب می شود از دل بحران‌ها و تهدیدات، فرصت هایی برای ما ایجاد شود.

شریفی ادامه داد: امیدواریم در گام دوم رزمایش کمک مومنانه همانند گام نخست این رزمایش شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان مرزی باشیم.

شریفی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید همه پای کار بیایند و به هر نحوی که می توانند کمک کنند، چرا که  همه ما یک وظیفه انسانی و مسئولیت داریم.

فرمانده سپاه جلفا با بیان اهمیت مشارکت و همدلی در برگزاری رزمایش های مؤمنانه، گفت: نگاه مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه، نقشه راهی برای همدلی ومودت در میان اقشار آسیب پذیر جامعه است.

شریفی یادآور شد: مردم مومن و انقلابی و خیرانی که تمایل به مشارکت در مرحله دوم رزمایش دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت  6273817010050494 بنام رزمایش مواسات و کمک مومنانه هادیشهر پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها