خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده آبیک

تعظیم شعائر الهی نخستین وظیفه شیعیان در دھه ولایت می باشد

رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده آبیک بیان کرد :تعظیم شعائر الهی نخستین وظیفه شیعیان در دھہ ولایت می باشد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۲۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

طیبه مافی رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده آبیک ضمن تبریک ایام الله دهه ولایت و امامت بیان کرد: تعظیم شعائر الھی نخستین وظیفه شیعیان در دھه ولایت می باشد و فاصله زمانی عید قربان تا عید سعید غدیر ایام مبارکی بودہ و از قداست ویژہ ای برخوردار است.

وی افزود: عید قربان یادآور عشق و اخلاص و بندگی حضرت ابراھیم علیه السلام، یاد آور ایثار و فداکاری حضرت اسماعیل علیه السلام در برابر قدرت لا یزال الھی و پیشگاہ خالق یکتا می باشد و لحظاتی است که رایحه شجاعت و از خود گذشتگی بر پھنای عرصه وجود و ھستی عطر افشانی می شود و عیدی است که نوید بخش سعادت و سربلندی سیل خروشان امت اسلامی می باشد.

مافی متذکر شد: آذین بندی خیابان ھا و معابر عمومی باید فراوان باشد و تقویت بنیہ اعتقادی از دیگر وظایف شیعیان در دھہ ولایت می باشد و عید غدیر در حقیقت عید ولایت است و پیام اخلاقی عید غدیر این است که پیمودن مسیر تقرب بہ سوی خداوند متعال و تھذیب نفس و در یک کلام رسیدن به مقام آدمیت بدون ولایت امکان پذیر نیست.

وی در خاتمه بیان کرد: اساس ولایت پذیری پذیرش ولایت خداوند است و نکته مهم این است که انسان ولایت خداوند که ولایت نور است را می پذیرد و غدیر مشعلی است که رسول خدا دیروز برافروخت تا امروز از آن بهرہ گیریم و فردا زندگانی بھتر داشته باشیم و خطبہ غدیر کتابی است ھموارہ گشودہ تا پیوسته در آن نظر کنیم و درس زندگانی از آن بیاموزیم.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها