بسیج اساتید استان ایلام برگزار می‌کند:

«مسابقه بزرگ غدیر»

«مسابقه بزرگ غدیر» به همت بسیج اساتید استان ایلام و به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر در دو بخش کتابخوانی و نقاشی ویژه اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۵۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  جنبش استادی بسیج استان ایلام مسابقه بزرگ عید غدیر را در دو بخش کتابخوانی و نقاشی ویژه اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام برگزار می‌کند.
 
«مسابقه بزرگ غدیر»

 کتاب «متن کامل خطبه غدیر» و  کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» نوشته محمد باقر انصاری منابع این مسابقه  در بخش کتابخوانی گزارش شده است. 

اساتید  علاقه‌مندجهت شرکت در مسابقه کتابخوانی، می‌توانند پاسخ سؤالات را که در انتهای این متن به پیوست ضمیمه گردیده، از طریق آدرس ایمیل Elmi.BasijAsatid@gmail.com یا شماره سروش ۰۹۱۸۹۴۰۲۷۸۳ تا روز عید سعید غدیر ارسال فرمایند.

همچنین علاقه‌مندان به منظور شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع «غدیر»  که ویژه خانواده محترم اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان است، می توانند تصویر نقاشی‌های خود را از طریق آدرس ایمیل Elmi.BasijAsatid@gmail.com یا شماره سروش ۰۹۱۸۹۴۰۲۷۸۳ تا روز عید سعید غدیر ارسال فرمایند.

سوالات مسابقه

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان ایلام

ارسال نظرات