به منظور هماهنگی اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس:

نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه برگزار شد

نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه به منظور هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس درستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه به منظور هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش ، سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین درستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

 دریادار سیاری در این نشست ضمن تبریک دهه ولایت با تأکید بر ضرورت پیروی از خط ولایت، گفت: حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگر‌های مختلف انقلاب اسلامی شده است و امیدواریم همه ما بتوانیم در خط ولایت باقی بمانیم و در این مسیر گام‌های بلندی برداریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه وحدت و مودّت بین برادران ارتش و سپاه یک مسیر دو طرفه ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم هر جایی که در کشور وحدت وجود داشته است موفق بوده‌ایم، چه در عرصه دفاع مقدس و عملیات‌های گوناگون، چه در زمینه مقابله و مقاومت در برابر استکبار جهانی و چه در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، با اتحاد و انسجام توفیقات لازم حاصل شده است.

دریادار سیاری با بیان اینکه ارتشی و سپاهی نه فقط در شعار بلکه در عمل نشان داده‌اند، «یک لشکر الهی هستند» گفت: دشمن هوشمندانه به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام بین نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش مقتدر و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی ایران است و تلاش می‌کند به این وحدت آسیب برساند، اما ارتش و سپاه مشت گره کرده‌ای علیه دشمنان از دفاع مقدس تا حال بوده و در شکل مقدس نیرو‌های مسلح، مقتدر و یک دست و یک صدا ایستاده‌اند.

 معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات مشترک بین ارتش و سپاه برای نحوه برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی دارد تا در یک اقدام مشترک و هم‌افزا برنامه‌ریزی‌های لازم با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آئین چهلمین سالگرد دفاع مقدس را انجام دهد و لازم است یکی از هدفگذاری‌ها در اجرای برنامه‌ها، تبیین مقدس بودن دفاع ما در جنگ تحمیلی و برکت اتحاد، انسجام و همدلی برای نسل جوان باشد.

 سردار فضلی نیز در ابتدای این نشست با تبریک دهه ولایت گفت: خرسندیم که میزبان جمعی از یاران صدیق امامین انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به ویژه امیر سرافراز ارتش اسلام برادر ارجمند امیر سیاری هستیم که همواره در پیشتازی و در گام‌های بلند دفاع از انقلاب اسلامی چه در مقطعی که در نیروی دریایی ارتش توفیق خدمت داشتند و چه امروز نقش بسزایی داشته‌اند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی اجرای برنامه‌های مشترک با ارتش جمهوری اسلامی ایران بصورت ترکیبی و تلفیقی در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس را دارد.

همچنین در این دیدار، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین قرارگاه امام علی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یقیناً ارتش قدرتمند و غیرتمند ما، امروز یکی از ارکان انقلاب اسلامی ایران است و حفظ اقتدار ارتش برای ما یک تکلیف شرعی محسوب می‌شود، چرا که ارتش از آنِ حضرت آقا و برای امام زمان (ع) است همانطور که سپاه نیز این چنین است.

وی افزود: ارتش و سپاه، ۴۲ سال است دست در دست هم با اخوت و برادری، در مسیر ارتقای توان دفاعی و نظامی کشور عزیزمان می‌کوشند و دشمن هم خوب می‌داند که از این فضای دوستی و هم‌افزایی چگونه سو استفاده کند تا موجبات شکاف بین این دو رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازد، اما به کوری چشم دشمنان، فرماندهان ارتش و سپاه همچون یک ید واحده اجازه سست شدن این عهد اخوت را به هیچکس نخواهند داد و روز به روز بر تحکیم این روابط حسنه می‌افزایند.

در این نشست گزارشی از برنامه‌ریزی و نحوه برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار