خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برپایه تلاش بی وقفه فرزندان غیور ملت شریف ایران در نیروی انتظامی این استان  و تعامل با دستگاه‌های اجرایی در راستای امنیت،   استان سمنان از امن‌ترین استان‌های کشور است.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار عبدالله حسنی در دیدار و گفتگو با معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در فرمانداری این شهر اظهار کرد: شهرستان شاهرود با وسعت جغرافیایی خود در شرق استان سمنان  حساسیت ویژه و بیشتری درکار‌ها می‌طلبد.
وی با اشاره به اینکه  تیم خوبی از نیرو‌های تلاشگر انتظامی در این استان با تلاش شبانه روزی برای آسایش، آرامش و امنیت مردم گام برمی دارند، تاکید کرد: این مهم در گزارش تیم بازرسی کشوری در سطح استان سمنان مشهود است.
حسنی صداقت در نیرو‌های انتظامی استان سمنان را بارز دانست و ادامه داد: باوجود وظیفه شناسی وکارآمدی، تمامی امور با صداقت بیشتر و سریعتر به پیش می‌رود.
نادر فخری فرماندار ویژه شاهرود در این نشست اظهار کرد: حقوق ومعیشت کارکنان انتظامی با توجه به حجم فعالیت و حساست بالا‌ی وظایف می‌بایست برای افزایش انگیزه در اولویت باشد تا این نیرو‌های تلاشگر با کمترین دغدغه‌ای همه توان خود را درخدمت رسانی بیشتر به هموطنان بکار گمارند.
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود هم در ادامه افزود: ایجاد و استاندارد سازی فضای کلانتری‌ها با توجه وسعت شهرستان و حجم بالای امور باید در دستور کار قرار گیرد، در همین راستا نیز امسال در اعتبارات شهرستان مبلغی جهت تعمیر و تجهیز کلانتری‌ها برای انتظامی شهرستان مصوب شده است.
فخری گفت: فرماندهی با اقتدار نیرو‌های مقتدر و توانمندپرورش می‌دهد که این همه در سایه سار فرماندهی  مدبرانه مقام عظمای ولایت و فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است.
وی با تقدیراز تلاش‌های فرماندهی انتظامی  شهرستان شاهرودو همکاران انتظامی در انتخابات، فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا و تأمین امنیت گفت: نیروی انتظامی شاهرود علاوه بر اقتدار و هماهنگی، دارای پایگاه اجتماعی و مقبولیت دربین مردم است که این خود باعث ایجاد امنیت پایدار مردمی خواهد شد.
استان سمنان از امن‌ترین استان‌های کشور/نیروی انتظامی سبب امنیت پایدار مردمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها