جانشین فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد که ۴ هزار پایگاه بسیج مازندران به ۴ هزار پایگاه مهارت آموزی تبدیل خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۰۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران؛ در این دیدار سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از زحمات سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران و تمامی نیرو‌های آن یگان که در امر مهارت آموزی سربازان وظیفه تلاش دارند تقدیر کرد.

درویشی در این دیدار گفت: مهارت آموزی امر مهمی است که با توجه به تفاهم نامه ملی جهت آموزش نیرو‌های وظیفه یگان‌های مسلح؛ سپاه کربلای مازندران از این امر به خوبی و به نحو شایسته استقبال نموده و در همین راستا در سال گذشته تعداد ۳۲۵ نفر معادل ۳۸۱۵۹ نفر – ساعت در ۱۲ رشته از نیرو‌های وظیفه اش توانسته اند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های گوناگون فرا گیرند.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ۴۰۰۰ پایگاه بسیج را به ۴۰۰۰ پایگاه مهارت آموزی در مازندران تبدیل شود، گفت:‌با توجه به تاثیر و استقبال مهارت آموزی در میان سربازان وظیفه و میل بسیار شدید جوانان به این سمت پایگاه‌های مهارت آموزی در استان راه اندازی می‌شود.

در پایان این دیدار محمدرضایی از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به جهت ارایه آموزش‌های خوب و با کیفیت فنی و حرفه‌ای توسط مربیان زبده آموزش فنی و حرفه‌ای به سربازان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها