خبرهای داغ:

خدمت رسانی به آحاد بسیجیان هدف تشکیل بنیاد تعاون بسیج

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: خدمت رسانی به آحاد بسیجیان هدف تشکیل این بنیاد در سطح کشور بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی در نشست با مسئولان بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با تبریک اعیاد قربان و غدیر از زحمات دست اندرکاران در بنیاد تعاون بسیج تقدیر و تشکر کردند و در ادامه به اهداف بنیاد تعاون بسیج اشاره کرد و افزود: خدمت رسانی به آحاد بسیجیان هدف تشکیل این بنیاد در سطح کشور بوده است.
وی با اشاره به هدف از تشکیل شرکت جوان سیر ایثار گفت: هدف از تاسیس این شرکت ابتدا با توجه به شرایط کشور تشکیل یک ناوگان حمل و نقل در کشور که به کمک کشور در شرایط مختلف بیاید و دوم خدمت رسانی به آحاد بسیجیان است که این باید ملموس باشد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر داشتن هدف برای رسیدن به اهداف و نتایج بیان کرد: با این هدف باید ببینیم چقدر به آن هدف نزدیک شدن ایم.
وی با بیان اینکه بنیاد تعاون بسیج جزئی از مجموعه سپاه است و در زیر مجموعه آن قرار دارد افزود: در بنیاد تعاون بسیج سپاه استان وضعیت خوبی وجود دارد و از همه شما خدمتگذاران در این عرصه تشکر می‌کنم.
سرهنگ پاسدار علی خالقیان مسئول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به معرفی مسئولین رده‌های زیر مجموعه این بنیاد پرداخت و گفت: موسسه تامین درمان بسیجیان، شرکت جوان سیر ایثار شعبه سمنان و شاهرود و موسسه علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان زیر مجموعه این بنیاد هستند.
در این جلسه مسئولین رده‌های زیر مجموعه بنیاد گزارشی از عملکرد و فعالیت خود ارائه نمودند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها