رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان :
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان : عید غدیر از افضل روزهای سال هست اجرای برنامه های متنوع در این روز برای احیا و زنده نگه داشتن غدیر .
کد خبر: ۹۲۶۳۰۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ،   حجت الاسلام احمد رضا قربانی  در جلسه ستاد غدیر کوهبنان ضمن تبریک دهه ولایت گفت : در یکی از شریف ترین ماه های سال قرار داریم که بهترین زمان برای تحکیم پیوند با ولایت و رهبری همچنین مناجات و نزدیک شدن به خدای تبارک و تعالی است.

وی خاطر نشان کرد:مدت زمانی است که بنیاد بین المللی غدیر در کشور فعالیت دارد البته بنیاد و ستادغدیر هم در شهرستان کوهبنان فعالیت دارد لذا عید غدیر از افضل روزهای سال هست در این روز برای احیا و زنده نگه داشتن غدیر برنامه هایی انجام می شود.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان افزود: اطعام در روز غدیر سابقه طولانی در کوهبنان دارد این مراسم همه ساله در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار با حضور اکثریت‌مردم شهرستان و همت خیرین برگزار می شود که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه است.

وی ابراز داشت: در صددیم که در روز عید غدیر با همکاری چند نانوایی نان صلواتی در شهرستان به صورت رایگان توزیع شود.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: راه اندازی کاروان های شادی در شب و روز عید غدیر را خواهیم داشت البته تلاش در راستای بستن عقد اخوت ، برقراری صلح و صفا و دور ریختن کدورت ها ، چراغانی و تریین معابر، میادین، سردر منازل و ادارات، روزه گرفتن، صدقه دادن ، خوشحال کردن دل مومن و ….هم‌ باید در راستای ارج نهادن به عید غدیر مورد توجه قرار گیرد

 

ارسال نظرات