خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از نصب بنر و پرچم های رنگی در سطح شهرستان هندیجان و محیط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی به مناسبت دهه امامت و ولایت ودر آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد .
کد خبر: ۹۲۶۳۱۳۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شب دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت عید سعید غدیر خم با تلاش ستاد غدیر خم و همکاری بسیجیان در سطح شهرستان و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان هندیجان نصب پرچم وبنر انجام گرفته شد .

 

وی افزود : با برگزاری دو جلسه هماهنگی، مقرر شد تمامی برنامه های دهه امامت و ولایت با نظم و برنامه ریزی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با بهترین شکل ممکن مخصوصا در عید سعید غدیر خم انجام بگیرد.

 

وی بابیان اهمیت عید سعید غدیر خم و ترویج فرهنگی در میان مردم جامعه گفت: عید سعید غدیر خم یک رویداد الهی که حضرت امام علی(ع)از طرف خداوند متعال به جانشینی پیامبر اسلام منصوب شد که دنیا از وجود امام به سعادت مندی برسند که دراین باره همه ماها وظیفه داریم به بهترین شکل فرهنگی سازی نماییم.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: غدیر شناسی بایستی فرهنگ سازی بشود و به عنوان یک الگو مناسب در جامعه ترویج داده بشود و همه ماها در این باره وظیفه داریم، خداوند متعال و پیامبر اسلام(ص)بر اهمیت غدیر و جانشینی مولا تاکید فراوان دارند.

 

وی با اشاره به الگو پذیری نوجوانان و جوانان از واقعه غدیر بیان کرد : واقعه عظیم غدیر حقانیت امام علی (ع)را برای همه مشخص نمود و بهترین الگو پذیری برای نوجوانان و جوانان همین غدیر خم است که امیدوارم استفاده مناسب در زندگی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها