خبرهای داغ:
جمعی از هنرمندان جاجرم با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۴۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از همکاری صمیمانه سپاه جاجرم در زمینه کارهای فرهنگی که در ایام کرونا مخصوصا برنامه های نیمه شعبان تشکر کرد و افزود: ما همچنان به کمک های سپاه برای گسترش فرهنگ وادب و کارهای فرهنگی در سطح شهرستان نیازمندیم.

درادامه این دیدارسرگرد محمدنیا ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عرض خداقوت به هنرمندان گفت: سپاه متعلق به همه هنرمندان درهمه اقشار مختلف جامعه می باشد.

وی ضمن تشکر از همه هنرمندانی که در ایام کرونا مخصوصا برنامه های نیمه شعبان وروز قدس فرمودندمجموعه بسیج ید طولانی در گسترش فرهنگ وادب اسلامی داشته و دارد.

سرگرد محمد نیا بابیان این مطلب که دشمن سعی دارد نا امیدی را در جامعه گسترش دهد از همه هنرمندان در خواست می کنیم با کارهای سازنده و سالم امید را به جامعه هدیه دهند.

وی افزود: ما با هنری که در ظرفیت نظام وانقلاب باشد هیچ مشکلی که نداریم بلکه باتمام قوا از آن حمایت خواهیم کرد وسعی ما براین است هنرمندان شهرستان رابه همه کشور بشناسانیم تا کارها وبرنامه های خوب آنها در دید عموم قرارگیرد.وهمه ازآن بهره مند گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار