در جمع بسیجیان فارسان عنوان شد:

مکتبی بودن مهم ترین مشخصه بسیجیان است

کارشناس مسایل دینی و مذهبی گفت: مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره آموزش تکمیلی بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

 سرهنگ پاسدار حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: در این دوره همکاران بنده در گردان امام حسین علیه السلام در تلاش هستند که علاوه بر اینکه توان بدنی و رزمی بسیجیان را بالا می برند و آموزش های نظامی لازم را به بسیجیان می دهند، مراقب حفظ سلامتی بسیجیان نیز باشند؛ لذا استفاده از ماسک و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی را الزامی می دانند.

حجت الاسلام مسلم رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان نیز با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در دوره آموزشی، نام نیکی بسیج و بسیجی در جامعه را مرهون ایثار و فداکاری بسیجیان مدافع وطن، و شهدای مدافع حرم آل الله دانست و گفت: امروز مردم بسیج و بسیجی را به چشم ویژه تری می بینند و توقع بالاتری از بسیجیان در جامعه وجود دارد.

حجت الاسلام رضایی افزود: باید مواظب باشیم تا از نام بسیج و بسیجی در جامعه مواظبت کنیم و کاری نکنیم که در آینده مدیون بسیجیان و شهدا باشیم. مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است.

وی تصریح کرد: ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند؛ بنابراین مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است.

رضایی خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص ترین ویژگی های بسیجیان است.

وی گفت: امروز متاسفانه در جامعه عده ای هستند که دقیقا خلاف جهت ولایت در حال حرکت هستند و علت بسیاری از مشکلات کشور نیز همین عمل نکردن به دستورات ولی فقیه است.

 

ارسال نظرات