فرمانده سپاه چابهار در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج تصریح کرد:

رسانه ها آیینه تمام قد انعکاس ارزش های دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: رسانه یکی از مهم ترین ابزارها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان است.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۷۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش رسانه‌ها دردوران دفاع مقدس گفت: رسانه‌ها آیینه تمام قد در انعکاس ارزش‌ها به‌شمار می‌روند و نباید اجازه دهند ارزش‌های این انقلاب خصوصا دوران دفاع مقدس فراموش شود.
وی در ادامه با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهم و بسزایی در ایجاد روحیه و انگیزه بین رزمندگان و مردم در دوران دفاع مقدس داشته اند افزود: رسانه‌ها کانون انتشار افکار، عقاید و آرمان‌های انقلابی اند. پخش خبر پیروزی در عملیات‌ها از رادیو در زمان جنگ، یا فرمایشات امام خمینی (ره) باعث مسرت و انگیزه بخشی به رزمندگان می‌شد.

سرهنگ پوراحمدیان در ادامه بیان داشت: نقش اصحاب رسانه در کنار رزمندگان در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام و انقلاب اسلامی و تحقق اوامر و رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره) و فرماندهی کل قوا ستودنی بود و با هوشیاری و خلاقیت جنگ روانی دشمنان را بی‌اثر می‌کرد.

فرمانده سپاه چابهار افزود: رسانه در دوران دفاع مقدس به عنوان پل ارتباطی مردم و رزمندگان توانست دلاوری ها، حماسه آفرینی‌ها و مقاومت رزمندگان را برای مردم در پشت جبهه بیان کند از سوی دیگر در جبهه حق علیه باطل با پخش برنامه‌های ویژه و بیان تلاش خانواده‌ها و مردم برای تجهیز و ارسال ملزومات به جبهه‌ها و دعای مردم برای پیروزی رزمندگان روحیه آن‌ها را تقویت می‌کرد و از طریق رسانه بود که رزمندگان در جبهه‌ها از صبوری خانواده‌ها و در عین حال از رشادت و پیروزی و جانفشانی رزمندگان مطلع می‌شدند.

وی در پایان گفت: با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به وسایل ارتباط جمعی، در یک لحظه اخبار و اطلاعات در دنیا منتشر می‌شود و در این عرصه ما می‌توانیم فرهنگ جهاد و شهادت را معرفی کنیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات