خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: مأموریت اصلی و  فلسفه وجودی تشکیل سپاه حفظ ارزش‌های انقلابی در جامعه و جهان است.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۹۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

مأموریت و فلسفه وجودی سپاه حفظ ارزش‌های انقلابی در جامعه و جهان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در اولین گردهمایی فرهنگی مجازی کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) با محوریت بایدها و نبایدهای پاسداری از انقلاب اسلامی اظهار داشت: مأموریت اصلی و  فلسفه وجودی تشکیل سپاه حفظ ارزش‌های انقلابی در جامعه و جهان است.

وی اولین شاخصه پاسداری از انقلاب را معنویت و معرفت و ایمان دانست و بیان داشت: شناخت توحید و خداباوری و توکل در امورات به خدای متعال لازمه تحقق این شاخصه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان پیشرفت های گوناگون در عرصه های گوناگون در تاریخ انقلاب را مرهون ایمان و اعتقاد و توکل به خدا دانست و گفت: بصیرت و شناخت دوست از دشمن دومین شاخصه پاسداری از انقلاب است.

وی عنوان کرد: بصیرت و تسلط نسبت به تحرکات دشمنان داخلی و خارجی باید مورد توجه جدی کارکنان سپاه قرار گیرد.

قربانی با بیان اینکه شناخت انقلاب و فلسفه وجودی انقلاب سومین شاخصه پاسداری از انقلاب اسلامی است، افزود: رشد فکری و تعالی شخصیتی از دیگر شاخصه هاییا ست که باعث هوشمندی انسان در مقابله با حوادث و تهدیدات پیشه روی سپاه و نظام اسلامی است.

وی گفت: خود مدیریتی و مدیریت جهادی نیز از شاخصه‌ها و ضرورت‌های امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان کادرسازی و یاددهی را از دیگر شاخصه های مورد نیاز پاسداری از انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: امروز در سپاه نیاز مبرم به این کادرسازی و پرورش نیروها برای تحول و پیشرفت وجود دارد.

وی رعایت مسائل شرعی و تقوا و رعایت بیت المال را نیز از اهم بایدهای پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمادگی های لازم دفاعی، رزمی و حفاظتی در کنار رعایت تقوا و منش پاسداری می‌تواند به پیشرفت 100 برابری سپاه که مورد توقع مقام معظم رهبری ست منجر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات