با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین رسالت های خبرگزاری بسیج توجه به تقویت امید و نشاط در جامعه است،گفت: خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه همواره باید مولفه های امید در جامعه را تقویت کند.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جریان بازدید از دفتر جدید خبرگزاری بسیج استان مرکزی واقع در خیابان شهیدان جهان پناه(ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر)  گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد حضور بسیج مردمی در عرصه های مختلف جامعه از جمله علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی ، هنری هستیم که بسیجیان با ابتکار و خلاقیت های خود توانسته اند اقدامات بسیار اثرگذاری داشته باشند.

وی افزود:  یکی از عرصه هایی که در طی این یک دهه اخیر بسیجیان به خوبی در حال نقش آفرینی هستند حوزه فرهنگ و رسانه است که ظرفیت هایی همچون خبرگزاری بسیج ، بسیج رسانه و فضای مجازی در این خصوص تشکیل شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج و بسیج رسانه محفلی برای رشد و تربیت همه علاقمندان به حوزه رسانه و خبر نویسی است،گفت: امروز افراد بسیار توانمند و اثرگذاری در این عرصه تربیت شده اند و نقش آفرینی می کنند و این به برکت تفکر مردمی بسیج است.

وی یکی از مهم ترین رسالت های خبرگزاری بسیج را توجه به تقویت امید و نشاط در جامعه خواند و افزود:  خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه همواره باید مولفه های امید در جامعه را تقویت کند.

فرمانده سپاه روح الله تأکید کرد: امروز دشمنان تمرکز خود را بر روی نا امیدی ملت و ناکارآمدی نظام اسلامی گذشته است و لذا اینجا نقش رسانه و خبرنگاران بسیار مهم و اثر گذار است و باید به آن توجه داشت.

وی ادامه داد: امروز دشمن به خوبی می داند تحریم ها به تنهایی بر تضعیف اراده های پولادین ملت اثر گذار نیست و لذا تحریف را در کنار تحریم ها قرار داده است.

سردار کریمی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران در کنار فشارهای اقتصادی مردم قصد گروگان گیری ذهن ها را دارند،گفت: خوشبختانه ملت در طول این چهل سال انقلاب اسلامی همواره نشان داده اند در تصمیم گیری ها تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نمی گیرند.

وی بیان کرد: پیروز بیرون آمدن از جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای که در واقع همان جنگ تحریم و تحریف دشمنان است نیازمند به کارگیری همت ها، اراده های جهادی و به استفاده از نیروهای جوان انقلابی و با استعداد است که باید به آن توجه داشت

فرمانده سپاه روح الله با تأکید بر اینکه امروز رسانه ها وظیفه سنگینی در برابر جریان تحریف دارند،گفت: رسانه ها باید به خوبی و به موقع نقش آفرینی کنند و باید معارف ناب اسلام محمدی و دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جوان تبیین کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه خبرگزاری بسیج در طی این سال ها عملکرد بسیار مطلوبی در حوزه اطلاع رسانی و تولید محتوا ایفا کرده و امروز در استان مرکزی خبرگزاری بسیج در 12 شهرستان استان نمایندگی فعال دارد و امیداریم فعالیت این رسانه ارزشی روز به روز چشمگیرتر و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و به خصوص تحقق مولفه های گام دوم انقلاب اثر گذار تر باشد.

لازم به ذکر است دفتر جدید خبرگزاری بسیج استان مرکزی واقع در خیابان شهیدان جهان پناه(رحمت الله علیه)،ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر، طبقه همکف امروز با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات