خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):
حجت الاسلام معبودی گفت: رساندن خبر غدیر به امت یکی از وظایف خبرنگاری می باشد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۷۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در دیدار با فعالین بسیج حوزه رسانه گفت: تاکید رهبر انقلاب بر تحریف وظیفه رسانه را سنگین می کند و تحریف گران ۵ هدف را دنبال می کنند.

حجت الاسلام علی معبودی در دیدار فعالین بسیج رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: غدیر خم برترین عید امت رسول الله می باشد.غدیر امتداد نبوت و رسالت نبی اکرم بوده و تا آخرین روز ظهور حجت خدا ادامه خواهد داشت.

این مسوول اضافه کرد: رساندن خبر غدیر به امت یکی از وظایف خبرنگاری می باشد. هفته خبرنگار مصادف با شهادت خبرنگار مظلوم شهید صارمی می باشد که توسط طالبان به شهادت رسید.

وی در خصوص تحریف انقلاب گفت: رهبر انقلاب فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد تحریم ها نیز شکست خواهند خورد.صهیونیست ها در طول تاریخی بزرگترین تحریف گران بودند. پنج هدف را از تحریف دنبال می کنند که ابتدا ایجاد شبهه می باشد. یعنی در اصل انقلاب شبهه و تردید ایجاد کنند. هدف دوم ایجاد فتنه است.
هدف سوم دور شدن از اصل و رفتن به حاشیه است.
معبودی تصریح کرد: هدف چهارم تقابل حق و باطل با تحریف که پیروزی را با شکست عوض می کنند. هدف پنجم غدیر و سقیفه است که بزرگترین تحریف تاریخ می افتد. چه اتفاقی می افتد که بعد از ۷۰ روز حضرت رسول در بین ۱۲۰هزار نفر امام امت را معرفی می کند اما پس از ۷۰روز ان چنان تحریفی ایجاد کردند و آن داستان رقم خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج در پایان گفت: سپاه و بسیج منبا اخبار امید بخش است و رسانه ها می توانند بدون دغدغه در نشر اخبار امید بخش بدان بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها