رییس سازمان بسیج کارگری در مراسم شیفت ایثار:
کارگران خطوط تولید جهادگونه تلاش می کنند و دغدغه مردم را دارند که مصرف مورد نیاز آنها لطمه نخورد همانطور که اجازه ندادند در سه ماه گذشته و در شرایط بحران کرونا مشکلی پیش بیاید
کد خبر: ۹۲۶۳۲۹۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، در قالب کمک مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی، کارگران کارخانجات سراسر کشور با برگزاری شیفت ایثار به یاری نیازمندان رفتند و کارفرمایان نیز با اهدای سبدهای معیشتی جهت کمک به قشر محروم اقدام نمودند.

در این برنامه که مراسم آغازین آن، امروز در کارخانه سایپاپرس بود، قرار است بیش از 100 هزار بسته کمک مؤمنانه در قالب شیفت ایثار کارگران و دست یاریگر کارفرمایان بین کارگران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان کشور توزیع شود.

به گزارش خبرنگار بسیج، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در این مراسم گفت: خوشحالیم که در ایام عید ولایت این کار زیبا و شایسته به شکل کمک مومنانه رقم خورد.

علی حسین رعیتی فرد با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگری در بیش از 2500 کارخانه در شهرک های صنعتی کشور پایگاه دارد، افزود: بسیج کارگری به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است و کارگران بسیجی تلاش دارند علاوه بر اینکه چرخ صنعت خودشان را می چرخانند به سایر کارگرانی که دچار مشکل شده اند نیز کمک نمایند.

وی ادامه داد: کارگران خطوط تولید جهادگونه تلاش می کنند و دغدغه مردم را دارند که مصرف مورد نیاز آنها لطمه نخورد همانطور که اجازه ندادند در سه ماه گذشته و در شرایط بحران کرونا مشکلی پیش بیاید.

رعیتی فرد گفت: اقدام امروز کارگران و کارفرمایان جهت کمک به قشر محروم در سال های گذشته نیز وجود داشته و کمک اخیر هم تحفه ای از طرف کارگران به همکاران خودشان است که در شرایط کرونا دچار مشکل شده اند.

وی شیفت ایثار کارگران را در قالب 30 برنامه محوری در 30 استان عنوان کرد و اظهار داشت:‌ اجرای شیفت ایثار در سال 97 به استعداد 210هزار نفر ساعت انجام شد و امسال شیفت ایثار به استعداد 250 هزار نفر ساعت در کشور اجرا می شود که عواید آن صرف کمک مؤمنانه به کارگران نیازمند خواهد شد.

ارسال نظرات