جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه امروزه نیاز به حضور مردم در تمامی صحنه داریم، افزود:‌ در جامعه مشکلاتی وجود دارد،اما  باید با استفاده از  ترویج فرهنگ دفاع مقدس به حل مشکلات بپردازیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۰۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز مازندران  ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند است و  بایستی هنرمندانه گوهر‌های گران قیمت را استخراج کرد و در اختیار نسل جوان قرار داد، گفت‌:مشکل امروز این است  که علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری  نتوانستیم حق مطلب را درباره دفاع مقدس خوب ادا کنیم.

سرهنگ رضایی با بیان این مطلب که نسل جوان امروز اطلاعات کمی از دفاع مقدس دارند، افزود: باید به  جنبه‌های هنری دفاع مقدس بیشتر پرداخته شود تا نسل جوان اطلاعات کافی از دفاع مقدس داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه بسیاری از جوانان درگیر فضای مجازی هستند، خاطرنشان کرد:‌می بایست برای ذائقه مخاطبان هنرمندانه پای کار آمد.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه دفاع مقدس هم کلاس درس است و هم عبرت، تاکید کرد: نیاز امروز جامعه به این عبرت‌ها است تا ضعف‌های خودرا شناخته و جلوی سوء استفاده دشمن گرفته شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در همین رابطه گفت: دشمن در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس، ایران را دچار ضعف دیده بود لذا به کشور حمله کرد.

سرهنگ رضایی در ادامه با بیان این مطلب که درس  دوران دفاع مقدس، اتفاقات خوب، صفا، صمیمیت، برادری و ایثارگری بود، خاطرنشان کرد:در دوران دفاع مقدس مردم پای کار آمدند و خود را از جنگ جدا نکردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه امروزه نیاز به حضور مردم در تمامی صحنه داریم، افزود:‌ در جامعه مشکلاتی وجود دارد اما  باید با استفاده از  ترویج فرهنگ دفاع مقدس به حل مشکلات بپردازیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها