معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کارگاه‌ها و محیط های صنعتی جزو لاینفک هویت کارگران و خانه دوم آنها به شمار می‌آید و در شرایط تحریم ظالمانه با تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجاهدت آنان روند تولید بدون وقفه استمرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۷۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به انتخاب شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: به طور قطع کارگران محور اصلی جهش تولید به شمار می‌روند و ایجاد بستر مناسب برای اینکه آن‌ها بدون دغدغه به وظیفه اصلی خود بپردازند، وظیفه همه مدیران و کارفرمایان است و هر گونه کوتاهی در این رابطه پذیرفتنی نیست.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای بهبود روند پرداخت مطالبات کارگران بیان کرد: پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران و همچنین بهبود امکانات رفاهی آنان به جد در حال پیگیری است و بهبود حقوق کارگران نیز نیازمند تصمیم‌های کلان و ملی است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر و به خصوص صنایع گاز و پتروشیمی در مجموعه اقتصادی انرژی پارس از مهمترین کانون‌های کارگری کشور به شمار می‌رود، افزود: استان بوشهر همواره در صحنه‌های کار، تولید، تلاش و به خصوص همت و درایت کارگران در ایجاد فضای توام با آرامش و پویایی، سربلند بوده و خواهد بود.

خورشیدی در خصوص پیگیری مستمر حقوق کارگران اظهاد داشت: با پیگیری‌های استاندار و مجموعه مدیریتی مرتبط با حوزه‌های کارگری، دفاع از حقوق کارگران همواره از اولویت‌های راهبردی استان بوده و با تصمیم‌ها و اقدام‌های انجام شده یا در حال انجام، وضعیت رفاهی کارگران بهبود یابد.

پایان خبر/

منبع: ایرنا
ارسال نظرات