از برگزیدگان مسابقه فرهنگی در فضای مجازی با موضوع "عملیات مرصاد و شاخص های استان در دفاع مقدس" در مرکز بهداشت شهرستان سرخه تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه تقدیر و تشکر از برگزیدگان مسابقه مجازی با موضوع بزرگداشت عملیات مرصاد و هفته دفاع مقدس با حضور لیلا اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، عرب کارشناس گسترش شبکه، پورسرتیپ مسئول فرهنگی بسیج و برگزیدگان این مسابقه برگزار شد.
در ابتدای جلسه اسکندری ضمن تبریک عید سعید قربان و اهدای سلام و درود به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت:
شهادت راه مردان خداست، شهادت شهد شیرین است بکام شهیدانی که رشادت را با شجاعت آمیخته اند تا در شراره‌های عشق پا به مسلخ عشق بگذارند. شهیدان شاهدان همیشه شاهد کوی عرفانند آنان عاشقانه و عارفانه و اسمعیل وار پابه عرصه شهادت گذاشته اند تا خود شبحی از نفوس مطمئنه باشند. شهادت آرمانی است الهی که هر آن سوسوزنان مردان طریق حقیقت، عاملان شریعت و پویندگان راه عترت را به آغوش فرا می‌خوانند و آنان لبیک گویان تا حریم شهادت پیش می‌روند. حریمی که جز حرمت شخصیت و طینت پاک چیزی را نمی‌طلبد.
وی تصریح کرد: عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه ۱۳۶۷ با رمز یا علی و به منظور مقابله با نیرو‌های سازمان مجاهدین خلق در منطقه اسلام آباد غرب و کرند غرب در استان کرمانشاه آغاز شد. بعثی‌ها به عملیات مرصاد (فروغ جاویدان) دل بسته و به آن امیدوار بودند و با شکست منافقین در این عملیات تمام امید‌ها و آرزو‌های آن‌ها بر باد رفت. در ادامه یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد و در انتهای این جلسه با اهدای جوایزی از برگزیدگان مسابقه تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها