توسعه و نوسازی مناطق بدون شبکه آب روستای مرتضی گرد

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران – شهرری در جریان بازدید از روند اجرایی طرح توسعه روستای مرتضی گرد گفت: با اجرای این طرح توسعه ای و لوله گذاری به طول 4500 متر، نقاط بدون شبکه روستای 40 هزار نفری مرتضی گرد به شبکه آب سراسری متصل می شوند.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۹۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶

حسن حقیقی،   با حضور در روستای مرتضی گرد از روند اجرای طرح توسعه شبکه آب این روستای بزرگ و پرجمعیت جنوب تهران  بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند و مراحل اجرای این عملیات عمرانی و اجرایی قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران در جریان این بازدید گفت: بخشی از مناطق روستای مرتضی گرد به دلیل نبود زیرساخت های مناسب و عدم توجه به توسعه تاسیسات آبی درگذشته، فاقد شبکه آب بود و به همین جهت بخش قابل توجهی از جمعیت این روستا مجبور بودند آب آشامیدنی خود را از طریق تانکرهای سیار تامین کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه پس از تحویل گیری این روستا با جمعیت 40 هزار نقری، روند توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب  آن  به سرعت در حال انجام است افزود: در همین راستا توسعه شبکه آب روستای مرتضی گرد به طول 4500 منر با هدف زیروشش قراردادن مناطق بدون شبکه این روستا در دستور کار قرار گرفت و مراحل اجرایی آن با یشرفت 10 درصدی در حال انجام است.

مدیرعامل آبفای منطقه6تهران- شهرری اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح عمرانی را40 میلیارد ریال اعلام کرد وخاطرنشان کرد: با اجرای کامل این طرح توسعه و پایان یاقتن عملیات اجرایی که به همت و تلاش ناحیه3(خانی آباد )آبفای منطقه6 نهران- شهرری در حال انجام است؛ مناطق فاقد شبکه این روستا به شیکه سراسری آب متصل می شود و جمعیتی در حدود 12 هزار نفر از ساکنین این روستای پر جمعیت از نعمت آب سالم تر، باکیفیت تر و همیشه در دسترس برخوردار می شوند.

 

ارسال نظرات