مرحله دوم رزمایش مواسات ،همدلی و کمک مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور مسئولین ، گروه های جهادی و بسیجیان ولایتمدار در سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگارسپاه استان تهران  خبرگزاری بسیج ، در این رزمایش سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک با تبریک عید غدیر و گرامیداشت دهه ولایت و امامت، از خدمات و تلاش های ویژه گروه های جهادی ، بسیجیان و مردم ولایتی شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: امروز در  آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه ۵۰۰۰ بسته معیشتی و ۸ جهیزیه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری  که توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج  شناسایی شده باهمکاری مردم خیر، بسیجیان وحوزه و پایگاه های مقاومت توزیع می گردد.

فرمانده سپاه قرچک افزود: با اجرای رزمایش مومنانه در دو مرحله  که 3000 بسته امروز و ۲۰۰۰  بسته در روز پنجشنبه بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا  توزیع خواهد شد، به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک خواهیم گفت.

  امام جمعه شهرستان قرچک نیز در سخنانی با درود برشهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای سلامت، گفت : رزمایش امروز در قالب قرارگاه بزرگ شهرستان شروع می شود و تا آخر هفته ۵۰۰۰بسته معیشتی و ۸جهیزیه   بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع میگردد.

اسماعیلی همچنین از بسیجیان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج که در شناسایی خانواده های نیازمند تلاش کردند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال  ویروس منحوس کرونا را دفع و رفع کند.

بهمن  خطیبی فرماندار قرچک نیز با تبریک دهه امامت و لایت ، از تلاش ها و خدمات بسیار زیاد و ارزنده   فرمانده سپاه پانزده خرداد و همه دستگاه های دولتی و مشارکت های مردمی که در زمینه کمک های مومنانه انجام شده است قدردانی کرد.

وی تصریح کرد : در سطح شهرستان کارهای تعاملی بسیار خوبی انجام شده و امروز ۵۰۰۰خانواده تحت پوشش قرار می‌گیرند که شناسایی و تامین نیازمندی‌هایشان پیگیری می شود و باید از تلاش تمامی  دوستان که از اسفند ماه تا کنون  به صورت جهادی خدمت میکنند تشکر کنیم.

وی تاکید کرد : باید ازخانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند و یا بیمار کرونایی دارند بیشتر حمایت کنیم.

  / سیفی

ارسال نظرات