خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

لزوم توجه به احداث نیروگاه‌های خورشیدی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن تقدیر از عملکرد جهادی کار برق گفت: با توجه به مزایای نیروگاه‌های خورشیدی امیدواریم احداث این نیروگاه‌ها در شهرستان ملایر نیز مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۳۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

لزوم توجه به احداث نیروگاه‌های خورشیدی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در جلسه هماهنگی سپاه و توزیع نیروی برق استان همدان و شهرستان ملایر ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان اظهار داشت: نقاط حساس شهرستان شناسایی شده که امیدواریم با بررسی صورت گرفته اعتبارات مورد نیاز برای تأمین روشنایی این مناطق تخصیص یابد.

وی افزود: مشکلاتی از نظر برق و آب و فاضلاب مربوط به حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها و سوله‌های ورزشی وجود دارد که امید است با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان حل شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: تأمین برق استاندارد برای سوله‌های ورزشی روستاهای ازناو و پیروز از اولویت‌های مدنظر سپاه ناحیه است چراکه این مکان‌ها متعلق به مردم بوده و برای استفاده عموم ساخته شده است.

حسینی ضمن تقدیر از عملکرد جهادی کار برق عنوان کرد: با توجه به مزایای نیروگاه‌های خورشیدی امیدواریم احداث این نیروگاه‌ها در شهرستان ملایر نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات