خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف آذربایجان شرقی:

چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف آذربایجان شرقی از برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز از 15 مرداد ماه به مدت دو روز در ۱۱ رشته خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۴۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین عزیزعلی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (آقایان)، دعاخوانی، هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم (آقایان) و تفسیر عمومی قرآن کریم بین متسابقان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال، ثبت‌نام از شرکت کنندگان در چهل‌و سومین دوره مسابقات قرآن با وجود شیوع ویروس کرونا از ششم اردیبهشت ماه الی شانزدهم خرداد ماه انجام شد، متأسفانه به دلیل شیوع کرونا و مشکلات پایگاه اینترنتی تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال‌های گذشته بسیار پایین بود.

عزیزعلی تأکید کرد: با توجه به اینکه در بسیاری از شهرستان‌های استان تعداد ثبت‌نام کنندگان به حد نصاب نرسید، ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻃﺒﻖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﺭﯾﺰﯼ‌ﻫﺎ بر اساس صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مدیریت زمان و رعایت فاصله اجتماعی و مراقبت بهداشتی در ایام کرونایی ﻭ همچنین ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ‌ﻫﺎﯼ ﺑﻪ‌ﻋﻤﻞ ﺁﻣﺪﻩ مرحله شهرستانی و استانی ﭼﻬﻞ‌ﻭﺳﻮﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ طی دو روز 15 و 16 مردادماه در تبریز برگزار می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه 307 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند،خاطرنشان کرد: از این تعداد 154 نفر آقا و 153 نفر از بانوان هستند که طی دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند. آزمون کتبی مرحله استانی رشته تفسیر عمومی و رشته‌های معارفی این دوره از مسابقات نیز به‌صورت همزمان با سراسر کشور، ۲۴ مردادماه با حضور 63 شرکت‌کننده در تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها