نشست هم اندیشی پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

بلاهایی که در هر زمان می آید بخاطر اعمال خودمان است

سخنران نشست هم اندیشی پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد: بلا‌هایی که در زمان ما می‌آید همه اش به خاطر اعمال خودمان است؛ چون امربه معروف نمی‌کنیم، در گذشته بلا به شکل خشکسالی و یا سیل و… بوده الان بلا به صورت کرونا نازل شده و کل دنیا را درگیر کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۶۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی به منظور بهبودسازی سبک زندگی اسلامی دختران، نشستی با عنوان هم اندیشی امر به معروف و نهی از منکر با دعوت از خانم ایرانی در دفتر این پایگاه در جمع بسیجیان برگزار کرد.
ایرانی گفت: امر به معروف در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در اهمیت امر به معروف باید بگویم که خداوند در سوره ۱۶۵ سوره‌ی مبارکه‌ی اعراف فرمودند:هرگاه بلایی در منطقه‌ای می‌آید ما کسانی که امر به معروف را به پا داشتند را نجات می‌دهیم.
وی افزود: بلا‌هایی که در زمان ما می‌آید همه اش به خاطر اعمال خودمان است؛ چون امربه معروف نمی‌کنیم. در گذشته بلا به شکل خشکسالی و یا سیل و… بوده الان بلا به صورت کرونا نازل شده و کل دنیا را درگیر کرده است.
ایرانی تاکید کرد: برای این که دختران نوجوان از سبک زندگی اسلامی دور نشوند و تحت تاثیر القائات و تحریکات رسانه‌ای دشمن قرار نگیرند، باید خانواده‌ها و مدیران و معلمان مدرسه با حوزه‌های علمیه در ارتباط باشند و راه کار‌هایی در باره حجاب و پوشش و روابط دختر و پسر از حوزه بخواهند.
وی در اخر گفت: می‌توانیم با همکاری حوزه علمیه کتابچه‌ها و بروشور‌های احکام درست کنیم و برگه‌های زیبا با گل و …. آماده کنیم و به دخترانی که کم حجاب هستند بدهیم و با روی گشاده و کلماتی زیبا به آن‌ها امر به معروف کنیم. نباید آن‌ها را به خاطر کم حجابی یا بدحجابی که از سر نا آگاهی یا تحریکات دشمن هست، رها کنیم.
ارسال نظرات