فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

کمک‌های مؤمنانه باید کماکان استمرار داشته باشد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان گفت: مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع ۷۰ کیلو گرم گوشت گرم در قالب ۷۰ بسته پروتئینی در بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا، توسط بسیجیان جهادی حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۷۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴

سرگرد پاسدار احمد شاهرودی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: در آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان  مردم در کنار رعایت مسائل بهداشتی، همانگونه که در ماه مبارک رمضان برای امداد رسانی به میدان آمدند، امروز هم باید کمک‌های خود را استمرار بخشند.

وی افزود: مرحله جدید رزمایش همدلی و احسان طرح عید تا عید(قربان تا غدیر)، با توزیع ۷۰ کیلو گرم گوشت گرم در قالب ۷۰ بسته پروتئینی در بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا، توسط بسیجیان جهادی حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان آغاز شد.

سرگرد پاسدار شاهرودی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در ماه‌های گذشته در عرصه خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: از نهاد‌هایی که عملکرد خوبی در این ایام از خود به نمایش گذاشتند، بسیج و نیروی های، جهادی و خیرین بوده و هستند که امروز نیز شاهد این اقدامات توسط این افراد هستیم.

وی، توزیع ۷۰ بسته‌معیشتی پروتئینی در قالب کمک‌های مومنانه در مناطق محروم مهر شهر و زیبا شهر زاهدان را در ابتدای دهه ولایت و همزمان با عید سعید قربان اتفاقی خوب خواند و گفت: متاسفانه کرونا کماکان در حال جولان دادن در جامعه است و لذا از مردم  می‌خواهیم که توصیه‌های بهداشتی را با دقت بیشتر رعایت و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضمن محافظت از خود از دیگران هم در مقابل این ویروس منحوس محافظت نمایند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان با بیان اینکه بسیاری از مشاغل با گذشت چندین ماه از شیوع کرونا هنوز هم با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه‌اند، گفت: مردم در کنار رعایت مسائل بهداشتی، همانگونه که در ماه‌های گذشته برای امداد رسانی به میدان آمدند، امروز هم باید کمک‌های خود را استمرار بخشند.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در این روز‌های و ماه‌های شاهد آن بودیم و هستیم، رزمایش دفاع زیستی یا ضد عفونی محلات و مراکز خرید و فروش، آموزشی وپر تردد بوده و هست، اما از آنجایی که این شرایط کماکان در کشور وجود دارد، نیاز است تا این کار ادامه پیدا کند و استمرار داشته باشد.

این مسئول با اشاره به شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات، خاطر نشان کرد: امروز باید همه ما به وظیفه اسلامی خودمان در عرصه خدمت‌رسانی عمل کنیم و از آنجایی که ممکن خانواده‌ای در این بین شناسایی نشود، لازم است تا در فضای کنونی که مشکلات معیشتی، تورم، گرانی و نوسانات قیمت مردم را آزار می‌دهد، به یکدیگر رحم کنیم و یاور هم باشیم.
ارسال نظرات