در راستای کمک به نیازمندان صورت گرفت:

آغاز مرحله سوم توزیع کمک های مومنانه در راسک و سرباز/ توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان راسک و سرباز

همزمان با آغاز مرحله سوم اجرای طرح کمک های مومنانه تعداد ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در سپاه شهرستان راسک آماده سازی و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۰۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، همزمان با آغاز مرحله سوم اجرای طرح کمک‌های مومنانه تعداد ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در سپاه شهرستان راسک آماده سازی و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در حاشیه بازدید از آماده سازی این بسته‌های کمک معیشتی اظهار داشت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، کنسروجات، مرغ و ماکارونی است که ارزش ریالی هر بسته حدود ۳ میلیون ریال تخمین زده شده است.

وی افزود: در این طرح که توسط معاونت سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک برنامه ریزی شده است حدود ۳ میلیارد ریال هزینه اختصاص داده شده که قرار است به دست نیازمندان واقعی شهرستان‌های راسک و سرباز برسد.

نخعی تاکید کرد: همراهی نیازمندان و مستضعفان افتخاری است که سپاه پاسداران با انگیزه فراوان آن را دنبال می‌کند و در این راه پاسداران هیچ گونه خستگی و ضعفی را به خود احساس نمی‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح کمک مومنانه و خدمت رسانی به مردم با فرمان امام خامنه‌ای مدظله العالی آغاز و تا رسیدن به سرانجامی درست ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار