مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چابهار در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج تصریح کرد:

زمینه سازی ورود شیعه به عصر غیبت توسط امام هادی(ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام هادی(ع) گفت: امام هادی(ع) ، تنها امامی است که به تبیین نقش امام ، غیبت امام در زندگی و جامعه انسان ها پرداخته است .
کد خبر: ۹۲۶۳۵۰۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین خدامراد بامری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار، در گفتگو اختصاص با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، پیرامون سیره سیاسی امام هادی (ع) در رشد فرهنگ شیعه گفت:ما از همه معصومین (ع) نسبت به مسئله مهدویت احادیثی داریم، اما وقتی عصر امام هادی (ع) را مطالعه می‌کنیم، امام کار‌های وسیعی برای زمینه سازی ورود شیعه به عصر غیبت انجام می‌دهند.
وی ادامه داد:خلفای بنی عباس می‌دانستند که دوازدهمین نفر از ائمه بساط ظلم را از عالم برمی چیند، لذاهرچه به عصرامام مهدی (عج) نزدیک می‌شویم خفقان برعلیه اهل بیت (ع) بیشتر می‌شود، به همین خاطر دشمنان اهل بیت، امام هادی (ع) را به محله عسگر در سامرا بردند چرا که آنجا یک پادگان نظامی است که هیچ یک از شیعیان امیرالمومنین (ع) نیستند.

وی دوران امام هادی (ع) رادوران شدت سخت گیری‌ها و گرفتاری‌ها بر اهل بیت (ع) بیان کرد و افزود: امام هادی (ع) در این زمان به تبیین ولادت امام زمان (عج) می‌پردازند و اعلام می‌کنند که ما در آستانه و آغاز غیبت هستیم و این غیبت یک ویژگی‌هایی دارد.

حجت الاسلام بامری در پایان به نمونه ای از احادیث امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: شخصی نزد امام هادی(ع) آمد و از امام غایب می پرسد و امام می فرمایند، همانا امام غایب پس از من فرزندم حسن و پس از او فرزندش قائم است زمین را پر از قسط و عدل خواهد ساخت همان گونه که از ظلم و جورپر شده باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات