جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان:

نظام را به سمت نظامی کارآمد سوق دهیم

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان گفت: انقلاب هر لحظه در حال زایش است و توقف ندارد، می‌بایست هر روز برای آینده برنامه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۲۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان  استان، و جمعی از مسئولین سازمان  با جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان دیدار کردند.
 
 این جلسه که به منظور آشنایی با مسئولین قشر کارمندی و نحوه عملکرد این سازمان تشکیل شد، سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مدیر بسیج کارمندان سپاه سلمان استان به ظرفیت بسیج و چشم‌انداز بسیج کارمندان پرداخت و به فرصت‌ها، تهدید‌ها و آسیب‌های مربوطه و اهداف کلان بسیج کارمندان اشاره کرد.
 
 سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان در این جلسه گفت: آنچه ارائه شد؛ نشان از توان و زحمات این قشر است، اگر هر قشر را به پرنده تشبیه کنیم، برای رسیدن به موفقیت و اهداف متعالی سازمانی همواره باید در حال بال زدن باشیم تا به افقی برسیم که حدش را نمی توان مشخص کرد و حضرت آقا آن را تمدن اسلامی می‌نامد.
  
سرهنگ کیخا بیان کرد: هر قشر باید فلسفه وجودی خود را بداند و اگر هر قشر فلسفه وجودی خود را نشناسد، نمی‌تواند مسیر اصلی خود را پیدا کند، کمک به کارآمدی نظام از وظایف مهم  قشر بسیج کارمندان است.
 
جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با درک فلسفه وجودی می‌توانیم جایگاه خود را نیز پیدا کنیم؛ چون انقلاب هر لحظه در حال زایش است و توقف ندارد، می‌بایست هر روز برای آینده برنامه داشته باشیم لذا داشتن فلسفه وجودی لازم است که به اشتراک معنایی و گفتمانی برسیم.

این مسئول ادامه داد: یکی از مسئله‌های مهم اقشارتبیین انقلاب اسلامی و کارکردهای آن است که اگر درست تبیین نشود، در تحقق اهداف دچار مشکل می‌شویم. باید کارمندان، انقلاب اسلامی را بشناسند و فهم گفتمانی داشته باشند. ما آمده ایم که نظام را به سمت نظامی کارآمد سوق دهیم. کار اقناعی اگر انجام شود ما هر روز به دایره انقلابیون اضافه می‌کنیم. 
ارسال نظرات