با حضور مسئولان سپاه انجام شد:

قدردانی از شهیدخمری شهید تبلیغات و رسانه، در آستانه روز خبرنگار

در آستانه روز خبرنگار تعدادی از مسئولان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید عباسعلی خمری در زاهدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۵۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان به همراه معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان و مسئول بسیج رسانه استان با خانواده معظم شهید عباسعلی خمری، شهید تبلیغات و رسانه در شهرستان زاهدان دیدار و گفتگو کردند.
 
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار از خانواده‌ شهید عباسعلی خمری از شهدا به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت یاد کرد و گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه‌ و برکت انقلاب اسلامی هستند.
 
وی افزود: شهدا با نان حلال و در دامن مادران پاکدامن رشد و تربیت یافتند،که این  افراد شایسته و مقرب درگاه الهی بودند که در بهترین راه نیز به شهادت رسیدند.

سرهنگ فقیری متانت، تعهد در کار، خلوص نیت، اخلاق نیکو و ایثار را از مهمترین خصوصیات شهید خمری نام برد و افزود: شهید خمری در راستای یبلیغ و تهییج افکار عمومی در دفاع مقدس از فعالان عرصه جهاد بوده است. 

احمدعلی خمری برادر شهید هم در این دیدار به برخی از فعالیت‌های برادر شهیدش اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم این شهید سازماندهی و جذب نیرو‌های طرفدار انقلاب بود.

وی همچنین گفت: همکاری شهید با فعالان انقلابی، تاسیس کتابخانه در هنرستان محل تحصیلش و برگزاری مراسم مذهبی در مناطق مختلف شهرستان زاهدان  از دیگر اقدامات این شهید است.

شهید خمری از شهدای واحد تبلیغات سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس بود، این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، جانشین واحد تبلیغات و انتشارات لشکر ۴۱ ثارالله بوده است.

گفتنی است شهید خمری در بهمن ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت رسیده است.
ارسال نظرات