خبرهای داغ:
در بازدید از شیفت ایثار بسیجیان نیروگاه شهید رجایی مطرح شد:

فعالیت بسیجیان در جهت جهش تولید با افزایش راندمان کاری و حداقل هزینه

در بازدید از شیفت ایثار بسیجیان نیروگاه شهید رجایی فعالیت بسیجیان در جهت جهش تولید با افزایش راندمان کاری و حداقل هزینه مطرح شد
کد خبر: ۹۲۶۳۵۶۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج رضا پاریاب جانشین فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک ضمن بازدید از شیفت ایثار بسیجیان نیروگاه شهید رجایی آبیک بیان کرد: بسیجیان عزیز ما با ایثار و خودگذشتگی خارج از ملاحظات کاری که در بحث اداری می باشد و دور از چشم داشت مادی و به صورت خودجوش با روحیه بسیجی در موضوعات تخصصی و فنی کمک حال نیروگاه شهید رجایی شدند.


وی افزود: این امور مورد تاکید فرمانده محترم سازمان بسیج مستضعفین می باشد که بسیجیان در هر اداره و هر مجموعه کمک کار و عنصر فعال برای پیشبرد اهداف مجموعه های خود در جهت جهش تولید ایفای نقش کنند و خدمت بیشتر به مجموعه های مختلف تولیدی و اقتصادی کنند.


پاریاب خاطر نشان کرد: هر مجموعه تولیدی و اقتصادی و فرهنگی وقتی که اسم بسیج به گوشش خورد باید تداعی کننده بالابردن بردن راندمان کاری با حداقل هزینه باشد.


جانشین فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک در خاتمه تصریح کرد: هدف اصلی بسیج مثل همیشه این است که در کنار همه نهادهای مختلف در کنار مردم در کنار مجموعه‌های مختلف اقتصادی تولیدی پا به پای آنها پیش رفته و کمک حال آنها خواهد بود و برای پیشبرد اهداف و مأموریت آنها و برای مجموعه های تولیدی و اقتصادی در جهت جهش تولید تلاش می کند.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار