خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک از یک تریلر کشنده و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۷۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الهوردیان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودرو‌های آن‌ها با هماهنگی‌های لازم، خودرو قاچاق را که یک دستگاه تریلر کشنده بوده و یک دستگاه پژو نیز آن را اسکورت می‌کرد در این شهرستان شناسایی کردند.

الهوردیان اضافه کرد: در یک عملیات غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیس خودرو پژو و همچنین تریلر کاوه قاچاقچیان توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در بازرسی دقیق از خودرو تریلر کشنده کاوه مقدار ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و خودرو‌های مربوطه توقیف و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 الهوردیان با بیان اینکه سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر بوده، افزود: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت  با اخلالگران و بر هم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها