جلسه تعاملی سپاه ناحیه جغتای با نیروی انتظامی برگزار شد

جلسه تعاملی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جغتای با نیروی انتظامی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و پاسگاه‌ها و منتخبین گشت‌های رضویون شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۸۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه تعاملی ناحیه مقاومت بسیج با نیروی‌های انتظامی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و پاسگاه‌ها و منتخبین گشت‌های رضویون شهرستان جغتای باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای برگزار شد.

در این جلسه که باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، پاسگاه‌ها و منتخبین گشت‌های رضویون شهرستان جغتای برگزار شد به بررسی اهمیت گشت‌ها و ماموریت این عزیزان پرداخته شد.

در ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان عزیز گفت: برگزاری گشت‌ها و نظارت و تعامل دستگاه‌های نیروی انتظامی شهرستان که از اهمیت بالایی برخوردار است باید در اهم کار‌ها قرار بگیرد.

در ادامه دادستان شهرستان جغتای بیان داشت: کار و وظایف ضابطین قضایی و ماموریتی که برگردن آن‌ها می‌باشد باید به طور دقیق و منظم و بدون هیچ گونه کوتاهی و کم و کاستی انجام بشود.

سپس فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی ضمن تشریح عملکرد بسیجیان در گشت‌های بسیج به موانع و مشکلات موجود در راستای اجرای گشت‌ها پرداخت.

در پایان جلسه از برادران منتخب بسیجی که در پای اخذ رای صندوق‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور به عمل رساندند تقدیر و تشکر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار