واکسیناسیون و درمان طیور و دام های عشایر استان چهارمحال و بختیاری با همت کارگروه تخصصی دامپزشکی بسیج دانشجویی انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت گروه های جهادی جوانان رهرو امام (ره) و منتظران موعود بسیج دانشجویی استان و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام رحمه الله علیه و اداره دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، طرح واکسیناسیون و درمان طیور و دام های عشایر مستقر در استان از روز یکشنبه 19 مرداد 1399 صورت خواهد گرفت.

دکتر سیامک عزیزی از جهادگران بسیج دانشجویی و سرتیم دامپزشکان اعزامی به این طرح در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج اظهار کرد: اولین مرحله شناسایی عشایر مستقر در منطقه چغاخور استان چهارمحال و بختیاری توسط کارگروه تخصصی دامپزشکی بسیج دانشجویی در روز 13  مرداد صورت گرفت.

وی افزود: در این طرح علاوه بر ویتامین تراپی دام های منطقه که عموما از فقر غذایی رنج می برند، واکسیناسیون و درمان بیش از 2000 قطعه طیور و 1500 راس دام سبک، 700  راس گاو شیری و گوشتی و همچنین انگل زدایی و پاک سازی سگ های منطقه با تنوع دارویی 80 دارو که جمعا هزینه ای بالغ بر 120 میلیون ریال برآورد شده است صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات