آماده کردن جامعه برای غیبت از کار های مهم امام هادی(ع) بود

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دشتی گفت: یکی از کار های مهم امام هادی (ع) آماده کردن جامعه برای دوران غیبت امام عصر (عج) و زمینه سازی جامعه و نیروی انسانی برای تشکیل حکومت علوی بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۳۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
آماده کردن جامعه برای غیبت از کار های مهم امام هادی(ع) بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت امام هادی (ع) و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت غدیر خم با حضور کارکنان سپاه امام رضا (ع) درنمازخانه این ناحیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام هادی (ع) و دهه امامت و ولایت، بیان کرد: زیارت جامعه کبیره یکی از کاملترین زیارات است که درس امام شناسی را از این زیارت باید یاد گرفت.

حجت الاسلام الهی به تشریح تلاش‌ها و اقدامات امام هادی (ع) برای تشکیل حکومت اسلامی و حصرخانگی امام درزمان خلفای عباسی پرداخت.

وی افزود: امام هادی در شرایطی که تحت خفقان و محدودیت‌های حکومت عباسی قرار داشت با ایجاد یک فرهنگ سازی در سطح جامعه و بیان و گسترش زیارت نامه‌هایی مثل زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه به تمام اوصاف و ویژگی‌های امام معصوم و چگونگی روابط اجتماعی آن‌ها در بین مردم زمان خویش توجه کرده است.

الهی گفت: به عنوان مثال در زیارت غدیریه صد نمونه از اوصاف امام (ع) را بیان نموده که هنوز دربین ما‌ مجهول و تبلیغ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: دومین کار امام هادی (ع) آماده کردن جامعه برای دوران غیبت امام عصر (عج) و زمینه سازی جامعه و نیروی انسانی برای تشکیل حکومت علوی بوده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دشتی اظهار داشت: سومین کار امام انتخاب وکیل ازطرف خودش در بین مردم و ارجاع مسائل و مشکلات مردم به این افراد بود تا جامعه برای دوران غیبت آمادگی پیدا کند.


پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار