در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه انجام شد:
مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: قشر کارگری جامعه باید از سلاح کار برای تداوم انقلاب، گسستن زنجیر وابستگی و در نهایت، کسب استقلال اقتصادی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان با تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ساعات کار در کارگاه‌ها و کارخانه‏ ها، لحظات عبادت، ساعات ادای دین به شهیدان و محرومان و مستضعفانِ جامعه است.
 
وی با اشاره به این مطلب که سلاح کارگران، کار آنان است، افزود: قشر کارگری جامعه باید از سلاح کار برای تداوم انقلاب، گسستن زنجیر وابستگی و در نهایت، کسب استقلال اقتصادی بهره برد.
 
سرهنگ قورزایی بیان کرد: در راستای عمل به فرامین دلسوزانه مقام معظم رهبری در عید سعید قربان مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با سراسر کشور از روز سه شنبه 14 مرداد ماه توسط کارفرمایان سراسر استان به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماهی و پیشگیری از تجمع کارگران در فضای بسته با ابتکاری نو با اعطای کارت هدیه و یا واریز نقدی به حساب کارگران  برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با مشارکت و همراهی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری مستقر در واحد‌های تولیدی شیفت ایثار در جهت تولید مایحتاج ضروری از جمله امکانات بهداشتی و شوینده و ... در واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اجرا شد.

این مسئول در پایان از همراهی کارفرمایان در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد با گرامیداشت اعیاد قربان تاغدیر و نکوداشت دهه امامت و ولایت بتوانیم ارزش و  جایگاه کار و کارگر را در جامعه بازگوکنیم.
ارسال نظرات