خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بسیج دانش آموزی تجلّی بخش صفای هزاران دانش آموز بسیجی استان است که هر روز در باغ وسیع تعلیم و تربیت جوانه های محبتشان گل می کندو گلبوته های مهربانی و ایمان ببار می آورد.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرشید جعفری در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: در واقع بسیج دانش آموزی محور محرک هر مدرسه و هر واحد موتور پیش برنده برنامه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس است.

وی؛ با اشاره به نقش و اهمیت بسیج دانش آموزی تصریح کرد: بسیج دانش آموزی همراه همیشگی صحنه های هم پیمائی دانش آموزان بسیجی با آرمان های انقلاب، شهدا و جلوه های حضور توأم با شور شعور آنان در عرصه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی است که  بذر افتخار می پاشد، اراده هاغنچه غنچه می‌شکفد و شبنم شبنم جویبار معرفت در سبزه زار  خراسان جنوبی  جریان می یابد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به اجرای 12 عنوان برنامه بسیج دانش آموزی در استان، اضافه کرد: میقات الصالحین یکی از محوری ترین این برنامه ها است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که دانش آموزان بسیجی همواره از اوایل انقلاب تاکنون خوش درخشیدند و امروز هم حضور ایشان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به خوبی نمایان است؛ عنوان کرد: اکنون از مجموع 163 هزار دانش آموز استان 82 هزار نفر در رده های امیدان، پویندگان و پیشگامان عضو بسیج دانش آموزی هستند.

جعفری، از فعالیت 25 واحد بسیج در آموزشگاه ها زیرمجموعه 19 حوزه مقاومت بسیج  دانش آموزی استان خبر دادو افزود: 342 شهید گلگون کفن هدیه قشر دانش آموز استان به دفاع مقدس است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها