فرمانده سپاه کربلا در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی مازندران؛

سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت:سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۷۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مرتضی میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان بعدازظهر امروز با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به اینکه امروز سپاه در کنار نیروی انتظامی قرار دارد، گفت:  با توجه به برخی مشکلات در جامعه که  به دلیل  ناکار آمدی برخی از دستگاه‌ها بوجود آمده، سپاه در کنار نیروی انتظامی قرار دارد و هر  زمان نیاز به کمک در فراخوانی باشد، سپاه آماده است.
 
سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است
فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که مشکلات اقتصادی رابطه مستقیم با امنیت دارد، افزود: ما شاهد برخی  سرقت‌ها  در روستا‌ها هستیم که در گذشته خیلی کمتر بود لذا هر چه در توان سپاه باشد  در این خصوص به نیروی انتظامی کمک خواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به اقتدار و حضور اثرگذار سپاه در کنار نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد:‌ می‌توان از ظرفیت بسیجیان در کنار پرسنل خدوم انتظامی استفاده شود.
 
سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  قانون  برقراری امنیت را بر عهده نیروی انتظامی قرار داده، خاطرنشان کرد:  سپاه بعنوان نیروی همکار وظیفه دارد  درکنار  نیروی انتظامی  باشد چرا که این  نیروی خدم انتظامی شبانه روز تلاش می کند. علی رغم همه محدودیت‌های بودجه‌ای و اعتبارات بحث امنیت مسئله‌ای نیست که بشود  به سادگی از آن گذشت.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تاکید براینکه مطالبه مردمی تامین امنیت است، به  تعامل و ارتباط خوب سپاه با نیروی انتظامی هم اشاره کرد و افزود:باعث افتخار است که در نظام اسلامی این روابط دوستانه وجود دارد و همین تعامل سازنده در انجام ماموریت‌ها موثر خواهد بود.
سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است
فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مباحث فرهنگی در مازندران  خیلی گسترده‌تر از سایر استان می‌باشد، گفت: برقراری نظم و امنیت مهم است.

سرهنگ پاسدار مسلمی به  دغدغه نماینده، ولی فقیه در مازندران نسبت به بازار و کسبه‌ها، خاطرنشان کرد: صدا سیما می‌تواند در حوزه فرهنگ سازی و پیوست فرهنگی کمک کار سپاه و نیروی انتظامی باشد و بعضی از مباحث را به صورت هدفمند اطلاع رسانی کند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا امنیت و احساس امنیت یکی از مولفه‌هایی است مردم  به آن نیاز دارند.
 
سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است
 در ادامه این دیدار سردار  مرتضی میرزایی  فرمانده نیروی انتظامی استان هم ضمن تبریک عید غدیر، و قدردانی از نیرو‌های انقلابی سپاه به جهت همکاری با نیروی انظامی گفت: الحمدالله همکاری خوبی صورت گرفته و در شرایطی حساس در فراخوان‌ها تعامل بسیار خوبی اتفاق افتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران یکی از رمز‌های موفقیت در ماموریت‌های انتظامی را تعامل بین سپاه و ناجا دانست و افزود:هر چه قدر تعامل دو طرف بیشتر بیاشد ثمره آن را مردم می‌بینند.

سردار میرزایی در ادامه با اشاره به اموراتی، چون ساماندهی طرح سالم سازی سواحل دریا و اغتشاشات شاهد بودیم که سپاه و بسیج پیش قدم بودند، تصریح کرد:  متاسفانه  از نظر اقتصادی دچار مشکل هستیم لذا در این مورد باید تلاش کنیم تا امنیت در همه جا برقرار باشد.
 
سپاه در برقراری و تامین امنیت کمک کار نیروی انتظامی است
فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اعلام اینکه در روز‌های گذشته ما هیچ گونه گزارشی مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت نداشتیم، تاکید کرد: با همکاری بسیج و سپاه بخصوص جامعه اطلاعاتی، شناسایی و ورود به هنگام، نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

سردار میرزایی در پایین  یادآور شد:هرچه تلاش کنیم  تا این مودت و اخوت بین سپاه و نیروی انتظامی صورت بگیرد مطمئنا منفعت بیشتری برای این نظام خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها