خبرهای داغ:
سردار دامغانی در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا گفت: خبرنگاران نقش موثری در آگاهی بخشی به مردم دارند و باید جو روانی ایجاد شده از جانب دشمنان را خنثی کنند
کد خبر: ۹۲۶۳۷۱۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان سردار حمید دامغانی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان (ایرنا) ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بیان داشت: دشمن برای ایجاد جنگ روانی در کشور برنامه‌ریزی کرده و در این جنگ فعالیت رسانه‌های داخلی با محتوای مناسب موجب شکست برنامه دشمن می‌شود.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی که بدخواهان نظام جمهوری اسلامی اعمال فشار معیشتی و اقتصادی به کشور را برنامه‌ریزی کردند رسانه‌ها نقشی مهم در آگاهی بخشی به جامعه دارند.
وی بیان کرد: در زمان حاضر بیش از اینکه فشار معیشتی و اقتصادی مردم را برنجاند، جو روانی ایجاد شده موجب اذیت مردم می‌شود و رسانه‌های داخلی و دوست‌دار نظام جمهوری اسلامی باید برای خنثی کردن این دسیسه بیش از پیش تلاش کنند.
دامغانی تصریح کرد: رسانه‌ها باید مردم را در ابعاد مختلف از  واقعیت‌ها مطلع کنند و با  تنویر افکار عمومی موجب امیدافزایی در جامعه و زمینه‌ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری شوند.
وی افزود: رسانه‌ها ضمن حفظ رسالت مطالبه‌گری با انتشار خبر‌های امیدوارکننده و ترسیم چشم‌انداز درست و روشن از کشور سعی بر تقویت نشاط و امید در جامعه  داشته باشند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد:  رسانه‌های استان اخلاق مدار هستند و با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در آگاهی رسانی به جامعه نقشی مهم ایفا می‌کنند.
محمد جهانگیریان رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‌ها و سیاست‌های کاری این رسانه در استان ارائه کرد.
در پایان این دیدار از خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در جلسه تقدیر شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها